Připravili jsme pro Vás velice zajímavou novinku v oblasti záručních služeb a to ZÁRUČNÍ SERVIS BEZ STAROSTÍ.
Cílem je Vám poskytnout širší a komfortnější služby, které Vám nedokáže nabídnout jiný běžný eshop.
U tohoto modelu Vám zajistíme v záruční době odvoz do centrálního servisu výrobce nebo do příslušného autorizovaného střediska.
Tuto EXTRA službu lze uplatnit pro výrobní či konstrukční vady zjištěné uživatelem při užívání výrobku během záruční doby.
Po obdržení výrobku servisem, servisní technik výrobek prověří a pokud bude oprava uznána v rámci záručních podmínek výrobcem je
oprava a přeprava do servisu a zpět k Vám plně hrazena námi. V opačném případě pokud se nebude jednat o záruční opravu zaplatíte
pouze cestu zpět s dohodnutou cenou za opravu dobírkou při převzetí výrobku.
Ikdyž zde již platíte za dopravu zpět, je zapotřebí si uvědomit, že pokud pojedete do servisu vyzvednout opravené zboží, vzniknou vám též náklady na dopravu a váš vynaložený čas, který je pro vás nejcennější.
Tato služba není určena pro bezplatné řešení jakékoliv závady - opravy na zboží a jakékoliv bezplatné dopravy tam a zpět na servis.
Proto doporučujeme obezřetně přečíst návod k použití výrobku, kde povětšinou je uvedena možná příčina a postup odstarnění závady, kterou může zákazník provést sám. Například nejde nastartovat sekačka atd.
Pro zboží zakoupené před 1.9.2024 kontaktujte pro další postup reklamace@domatech.cz
Pro zboží zakoupené od 1.9.2024 kontaktujte pro další postup info@domacitechniika.cz
Napište nám na výše uvedený email, kde nám uvedete číslo objednávky, číslo faktury, popis závady s telefonním číslem
na Vás. My Vás budeme po té nejdéle do pěti pracovních dnů kontaktovat s dalším postupem ve vyřízení Vaší reklamace.
Služba SERVIS BEZ STAROSTÍ platí pouze pro spotřebitele.
Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (tj. nikoliv spotřebitel), má nárok pouze na 12měsíční záruční dobu od převzetí zboží a tedy i na 12měsíční službu SERVIS BEZ STAROSTÍ (viz obchodní podmínky).
Ze záruky jsou výrobcem vyjmuty veškeré díly a součásti podléhající přirozenému opotřebení nebo u nichž v důsledku užívání dochází ke
změně nebo zániku požadovaných vlastností. Tím se rozumí veškeré pohybující se části stroje jako např. nože, soukolí převodovek, klínové
řemeny, kladky, ložiska, pojezdová kola, startovací mechanismy, spouštěcí spojky sečení, ovládací lanka, rotory, strunové hlavy a jejich
součásti, řetězy motorových pil.
Do této skupiny patří taktéž přetížené elektromotory, uhlíky elektromotorů, palivové či vzduchové filtry, brzdová obložení atd.
Záruka se dále nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním výrobku a dále na vady způsobené jeho nesprávným a neodborným
užíváním a zacházením. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu. Za nesprávné užívání a zacházení (zejména montáž, uvedení
do provozu, vlastní použití, uskladnění, údržbu) se považuje případ, kdy nebyl brán zřetel na návod k obsluze, obecně závazné předpisy pro
práci s výrobkem a obecně známá a uznávaná pravidla pro zacházení s obdobnými předměty a rovněž případ, kdy výrobek nebyl předložen
k pravidelné servisní prohlídce. Obdobně je hodnocen i případ pokusu o neodbornou opravu nadrámec doporučované údržby nebo provedení
takovéto opravy.
Výrobce | DOMATECH.CZ |
Dobrý den, bylo by možné objednat nový motor k protahovacce.Diky za odpověď. S pozdravem K.Hrdlicka
Dobrý den, neuvedl jste co máte za značku protahovačky abych vás mohla případně odkázat na konkrétního dodavatele, kde by bylo možné náhradní díly sehnat, napište na info@domatech.cz Děkuji
Dobrý den, když mi po dvouletém provozu vypadává řemen na pohon pojezdu a chtěl bych si jej sám nasadit (demontáž nože a krytky řemenice) chci se zeptat ,zda když si tuto "jednoduchou opravu provedu", zda toto bude z Vaší strany posuzováno jako "neodborný zásah" a tím porušení záručních podmínek. Neb jaký mi doporučujete urychlený postup opravy (objednávka 8810039179 z 30.8.2021, sekačka VeGA 51 HWXV 6in1) ?
Dobrý den, napište na reklamace@domatech.cz, uveďte číslo objednávky či faktury a daný problém. Kolegyně vás budou informovat o možnostech. Děkuji za pochopení
Přišla nám nová sekačka Riwal a po půl hodině přestal fungovat pojezd. Kam se mám obrátit-?
Dobrý den, v záruční lhůtě se reklamace vyřizují přes nás : reklamace@domatech.cz. Pošlete na email fakturu, popis závady a kolegyně vám na sekačku případně zajistí svoz na servis. Děkuji
Prosím kdo opravuje křovinořez RIWALL PRO RPB 420 poblíž Břeclavi.Děkuji za odpověď.
Dobrý den, v záruční lhůtě se reklamace vyřizují přes nás : reklamace@domatech.cz. Pokud nemáte křovinořez již v záruce, tak přes garland.cz https://www.garland.cz/servisy/
Dobrý den,benzínová sekačka Vega dnes při nastartování a sekání hrozně vrčí, sekačku mám pouze 4roky,kam ji odvést aby se mi mohli podívat a opravit sekačku, děkuji Rázková Eva Liberec
Dobrý den, přikládám odkaz na servisní střediska výrobce https://www.v-garden.cz/servis. Hezký den
Vážení, loňského roku jsem zakoupila výše uvedenou sekačku, plnit svou fukcikterá cca po dvou měsících přestala plnit svou funkci. Bohužel jsem ztratila fakturu. Mám jen příručku ve které je jen nevyplněná záruční karta. Prosím o radu jak mám postupovat.Jsem důchdkyně 81 roků. Předem díky za případnou radu.Přeji pěkný den. Lída Hronková
Dobrý den, prosím vás, mailem kontaktujte naše reklamační oddělení (reklamace@domatech.cz). Reklamantky vám sdělí další postup. Děkujeme.
23.5.2022 jsem u vás zakoupil výše uvedenou štípačku.Po třech dnech práce ji nemohu nastartovat.Prosím o zajištění záruční opravy. Čapek
Dobrý den, závady je nám líto, prosím vás, kontaktujte mailem s dokladem o nákupu a podrobným popisem závady naše rekl. oddělení reklamace(zavináč)domatech.cz. Operátorky vás budou informovat o dalším postupu. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, loni v září jsem koupil zahradní sekačku typ:VeGA 545 SXHE 7in1 a motor mi přestal jít do vyšších otáček, běží pořád jak na volnoběh. Jsem z Brna a mám dotaz kde mohu najít v Brně autorizovaný servis. Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. Korotvička J.
Dobrý den, přikládám odkaz na servisní střediska výrobce https://www.v-garden.cz/servis. Hezký den
Dobrý den. Kde můžu objednat náhradní díly na pilu Scheppach hs 100? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, prosíme, obraťte se na dodavatele https://www.garland.cz/kontakty/. Servis a náhradní díly: e-mail: servis@garland.cz Pro objednávky náhradních dílů uvádějte typové označení výrobku, modelové číslo, popis dílu, adresu pro doručení a kontaktní telefon - objednávky přijímáme pouze písemnou formou. Hezký den
Webové stránky ukládají v souladu se zákony na vaše zařízení soubory, obecně nazývané cookies, potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro možný retargeting. Používáním těchto stránek s tím vyjadřujete souhlas. Více informací.