Poradna
Připravili jsme pro Vás několik informací, jak řešit možné situace.
Pokud zde potřebnou informaci nenaleznete, informujte se prostřednictvím emailu kdykoliv na info@domacitechnika.cz nebo přes Info linku.
Dotaz na zboží
Dotaz na zboží |
- V detailu náhledu zboží naleznete podrobné popisy, parametry, fotografie, návody ke stažení, vhodné příslušenství, naposledy prohlížené zboží.
- Dostupnost zboží je vždy v detailu u výrobku uvedena, včetně informace, kdy zboží vyexpedujeme a kdy dopravce zboží dodá, případně, kdy jej bude možné nejdříve osobně převzít na výdejním místě.
|
Objednávky
Změna zboží v objednávce |
- Sloučení přijatých objednávek, přidání zboží či změna zboží je umožněna po telefonické dohodě nejpozději do 11h v den expedice zboží (může však dojít k opoždění vyexpedování objednávky).
|
Storno objednávky |
- Svoji objednávku můžete zrušit telefonicky či emailem nejpozději do 11h v den její expedice. Je-li zboží již vyexpedováno, nepřebírejte jej, vrátí se k nám zpět.
|
Změna platby, potvrzení platby |
- Změna platby z dobírky na platbu předem a obráceně lze telefonicky dohodnout nejpozději do 11h v den expedování zboží.
- Při platbě předem vás budeme emailem informovat o přijetí platby a následném expedování zboží. Spárování platby převodem může trvat až dva pracovní dny.
|
Změna dopravce či adresy doručení |
- Změnu můžete provézt telefonicky či emailem nejpozději do 11h v den expedice zboží, bohužel po vyexpedování zboží již není možné cokoliv na zásilce měnit.
|
Prodloužení termínu vyzvednutí |
- Po telefonické dohodě lze prodloužit termín osobního vyzvednutí zboží na pobočce v České Skalici, standardně máte pět pracovních dní od výzvy na vyzvednutí zboží.
- U Uloženky a České pošty dle jejich obchodních podmínek.
|
Home Credit |
- Nabízíme možnost uzavření úvěrové smlouvy na dálku bez nutnosti osobní návštěvy provozovny.
- Veškeré informace o podmínkách sjednání spotřebitelského úvěru uzavíraného na dálku lze nalézt přímo u poskytovatele úvěru: Obchodní podmínky .
- Prodávající není poskytovatelem úvěru.
- Home Credit a.s., Moravské náměstí 249/8, 602 00 Brno
homecredit@homecredit.cz; www.homecredit.cz bezplatná info linka: 800 113 113.
|
Doručení zboží
Doručení zboží |
|
Na co dávat pozor? |
- Při přebírání zboží od přepravce si vždy pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
- U zásilky, která jeví známky poškození trvejte na zápisu do přepravního listu, či zásilku odmítněte.
|
Přijali jste zboží poškozené? |
- Byl-li obal neporušený a zboží je přesto poškozené, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce, případně nás, v závislosti na druhu přepravy.
- u České pošty oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
- u ostatních dopravců pošlete fotky poškození zboží, obalů a dopravních štítků na email reklamace@domatech.cz
|
Zboží či objednávka je nekompletní, nebo jste obdrželi zboží jiné? |
- Prosím, napište nám na email reklamace@domatech.cz a my vám následně odpovíme jak tuto nemilou situaci co nejdříve vyřešíme.
|
Záruční listy
Vydání ZL |
- Pokud není záruční list přiložen, slouží jako záruční list faktura, která vám bude zaslána na email do tří dní od vyexpedování zboží.
|
Mám záruční list nepotvrzený |
- Záruční list vám rádi potvrdíme pokud nám jej zašlete poštou spolu s číslem své objednávky nebo okopírovanou fakturou a to na adresu: DOMATECH.CZ, Zájezd 6, 552 03 Česká Skalice, společně s adresou, kam máme zaslat potvrzený záruční list zpět.
|