Připravili jsme pro Vás velice zajímavou novinku v oblasti záručních služeb a to bezstarostný servis.
Cílem je Vám poskytnout širší a komfortnější služby, které Vám nedokáže nabídnout jiný běžný eshop.
Tuto EXTRA službu lze uplatnit pro výrobní či konstrukční vady zjištěné
uživatelem při užívání výrobku během záruční doby.
Po obdržení zařízení servisem, servisní technik zařízení prověří, opraví jej a pokud bude oprava uznána v rámci záručních podmínek výrobcem, je přeprava do servisu a zpět k Vám plně hrazena námi. V opačném případě pokud se nebude jednat o záruční opravu zaplatíte pouze cestu zpět s dohodnutou cenou za opravu dobírkou při převzetí stroje.
Napište nám na e-mail reklamace@domatech.cz, kde nám uvedete číslo objednávky, číslo faktury s telefonním číslem na Vás. My Vás budeme po té nejdéle do dvou pracovních dnů kontaktovat s dalším postupem ve vyřízení Vaší reklamace.
Ze záruky jsou výrobcem vyjmuty veškeré díly a součásti podléhající přirozenému opotřebení nebo u nichž v důsledku užívání dochází ke změně nebo zániku požadovaných vlastností. Tím se rozumí veškeré pohybující se části stroje. Záruka se dále nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním výrobku a dále na vady způsobené jeho nesprávným a neodborným užíváním a zacházením. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu. Za nesprávné užívání a zacházení (zejména montáž, uvedení do provozu, vlastní použití, uskladnění, údržbu) se považuje případ, kdy nebyl brán zřetel na návod k obsluze, obecně závazné předpisy pro práci s výrobkem a obecně známá a uznávaná pravidla pro zacházení s obdobnými předměty. Obdobně je hodnocen i případ pokusu o neodbornou opravu nad rámec doporučované údržby nebo provedení takovéto opravy.
Výrobce | EXTRA |
Dobrý den. Chci se zeptat, kde provádíte servis v případě poruchy pivního výčepu. Je nějaký servis v Ostravě? Děkuji
Dobrý den, záruční opravy zajišťujeme my. Servis v ČR je pouze přímo ve firmě Lindr servis(zavináč)lindr.cz. Hezký den
Upozorňuji na nefunkční emailovou adresu reklamace@domacitechnika.cz Správný email je reklamace@domtech.cz !!!
Dobrý den, SPRÁVNÁ JE reklamace@domatech.cz, CHYBNÁ JE reklamace@domtech.cz, NIKDY NEEXISTOVALA reklamace@domacitechnika.cz. Hezký den
Webové stránky ukládají v souladu se zákony na vaše zařízení soubory, obecně nazývané cookies, potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro možný retargeting. Používáním těchto stránek s tím vyjadřujete souhlas. Více informací.