Služba Servis door to door

Služba Servis door to door
na dotaz
od 99 Kč Zdarmaod 69 Kč Více o dopravě
Služba Servis door to door

Servis door to door

Vážení zákazníci,

značka Janome si vám dovolujeme nabídnout pro šicí stroje Janome a TEXI speciální zvýhodněné podmínky záručního servisu, tzv. servis door to door - nejkomfortnější formu vyřízení záruční opravy, která zahrnuje vyzvednutí stroje u vás doma, jeho opravu a odeslání zpět k vám na náklady Janome.

Když nakupujete šicí stroje Janome a TEXI u nás, již nemusíte pátrat, kde je nejbližší záruční servis. V případě poruchy v záruční době a splnění podmínek pro přiznání statusu Servis door to door, stačí jednoduše zavolat na zákaznickou linku značky Janome +420 544 226 298, nebo napsat na reklamace@sicistroje-shop.cz sdělit potřebné údaje a nachystat stroj pro přepravu. O více se starat nemusíte.

Stroj si u vás vyzvedne přepravce, zdarma jej odveze, zdarma jej servis opraví a zdarma přiveze zpět v co nejkratší době. A ještě dostanete malý dárek.

Podmínky pro udělení statusu Servis door to door

  • Stroj musí být zakoupen od autorizovaného prodejce v Česku nebo na Slovensku (šedý dovoz nepodporujeme)
  • Stroj musíte provozovat na území Česka nebo Slovenska (na vašem letním sídle na Bahamách stroj opravdu vyzvednout nemůžeme)
  • Stroj musí být předán kompletní v originální krabici s originálními vnitřními vycpávkami, které garantují nepoškození přístroje, stroj musí být zaslán s kompletním příslušenstvím pro případ odzkoušení (zejména pedál, kabel atd.). Chtěli bychom vás poprosit, abyste originální krabici někde uschovali a pro případ posílání do servisu využívali, vyhnete se nepříjemnostem, kdy stroje zabalené v novinách v bedně jsou někdy poškozeny a dopravce, pokud není krabice mechanicky protržena a je jen zdeformována, nechce uznat poškození v rámci reklamace.
  • Servis door to door se vztahuje na všechny šicí stroje Janome a TEXI (s výjimkou Janome Sew Mini a Janome MB-4) zakoupené od 1. června 2011 (v Česku) nebo od 18. srpna (na Slovensku)

Postup při vyřízení záruční opravy v režimu Servis door to door

  1. V případě poruchy šicího stroje v záruční době si připravíte záruční list se všemi údaji a vaše registrační číslo z Janome clubu (u strojů TEXI tato podmínka neplatí).
  2. Na zákaznické lince +420 544 226 298 nahlásíte typ závady. (V případě, že servisní technik zjistí, že se jedná o banální závadu a lze ji snadno odstranit ve spolupráci s vámi, může vám pomoci bez zbytečné přepravy stroje).
  3. Dohodnete se servisním technikem čas, kdy může přepravce stroj vyzvednout, a přesnou adresu, kde bude stroj připraven (u vás doma, v zaměstnání, u sousedů nebo příbuzných).
  4. Nahlásíte vaši adresu, e-mail a telefonní kontakt, na který vám bude volat přepravce.
  5. Stroj zabalíte do původní krabice s originálními vycpávkami, přiložíte záruční list (nebo jeho kopii) a fakturu a v dohodnutém čase jej předáte dopravci.

V případě, že nebudete zastihnuti na adrese, která byla dohodnuta, nebo nebudete k zastižení na udaném telefonním čísle, nebo nebudete schopni se dohodnout na termínu předání, nemá toto vliv na záruční opravu stroje, ale musíte sami zajistit dopravu šicího stroje k nám na vaše náklady. Doprava zpět je v případě uznané záruční opravy opět zdarma.

V případě, že není oprava stroje posouzena jako záruční, budete o tomto neprodleně informováni a budete upozorněni na cenu mimozáruční opravy včetně dopravného do místa určení. Pokud z nějakého důvodu nebudete souhlasit s cenou za opravu, bude vám stroj zaslán zpět na vaše náklady.

VýrobceServis
 
Technické parametry